avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gagar z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 25697.67 kilometrów w tym 60.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.02 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Gagar.bikestats.pl

Wrzesień, 2016

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:79.00 km

Ogorodzieniec

Niedziela, 11 września 2016 · dodano: 12.09.2016 | Komentarze 0

Podzamcze to nie jest najoryginalniejszy kierunek niedzielnego wypadu, ale nie chciało mi się myślec nad niczym ambitniejszym. Kolega plan zaakceptował i z małym opóźnieniem ruszyliśmy, przez Potok, Trzebniów, Mirów, i zamiast na Kroczyce, postanowiłem wybrac wariant ( a jakże, trudniejszy ) przez Górę Włodowską i Morsko. Nie był to mój najlepszy dzień, więc każda górka wyglądała jak conajmniej Gliczarów :).
Niespodzianka czekała od Karlina, podjazd przez Bzów już jest całkowicie wyasfaltowany. Pięknie.
Pod zamkiem zimna Perła w cieniu i powrót asfaltem do Zawiercia.
Ogrodzieniec to już nie jest chyba miejsce dla mnie ... Dzikie tłumy, dmuchańce, zjeżdzalnie, tyrolki, lody na patyku, bez patyka, wata i absurdalne ceny. Jurajskie Mielno, zamek stał się dodatkiem. Szkoda.

Fabryka ...

Sobota, 10 września 2016 · dodano: 12.09.2016 | Komentarze 0

W taką pogodę jaka była w weekend, żal nie popedałowac do fabryki. Tak też uczyniłem. Rano było mocno rześko, za to na powrocie patelnia. Spotkanie z Jackiem w Kłobucku i przez Kamyk do Częstochowy ...

Leśny

Niedziela, 4 września 2016 · dodano: 05.09.2016 | Komentarze 0

Trudy wycieczki trzeba było odespac, chęci za bardzo nie było, ale pogoda taka że trzeba jechac. Z nadzieją, że się rozkręce liczyłem na Potok albo chociaż Zaborze. Nic z tego, Leśny okazał się maksimum chęci i możliwości. Izo w towarzystwie i powrót pożarówką.

Kategoria Byle co

Bąków 2 / 2

Sobota, 3 września 2016 · dodano: 05.09.2016 | Komentarze 0

Drugi dzień, jak to drugi dzień ... wszystko fajnie, ale po co te rowery. Do przejechania mała seta, a zapał jakiś taki umiarkowany. Po regeneracyjnym posiłku i lekarstwie z Namysłowa, można się potoczyc. Przez Lasowice, Kucoby, Podłęże, Zwierzyniec, Wilkowiecko, Mokrą, Kamyk ... W Kłobucku mega szama, po której już nam się wogóle odechciało jechac, ale jakoś poszło :) Świetne dwa dni w super sprawdzonym towarzystwie. Oby więcej ! Dzięki Panowie !

Kategoria 50-100

Bąków 1 / 2

Piątek, 2 września 2016 · dodano: 05.09.2016 | Komentarze 0

Na początku ubiegłego tygodnia, urodziła się koncepcja wypadu z namiotami w piątek po zakończeniu obowiązków zawodowych. Trochę czasu minęło, zanim ustalony został cel wycieczki, ale w końcu ruszyliśmy. Do fabryki z rana już z biwakowym wyposażeniem, pańszczyzna odrobiona i przed 17 ruszyliśmy w trzyosobowym składzie. Słońce już nisko, wiatr nie pomaga, a wypada dojechac za dnia. Do tego stopnia byliśmy zdyscyplinowani, że nawet "postój w lesie" odpuściliśmy, a to się często nie zdarza :)
Camping w Bąkowie ekstraklasa. Wybudowany za czasów słusznie minionych, ale utrzymywany naprawdę na bogato. Zalew, sprzęt wodny, spory basen, ceny śmieszne. Polecam.
Gospodarz zorganizował nam grilla, drewno, my sobie zorganizowaliśmy napitki i do późnych godzin było ... wesoło :)