avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gagar z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 25697.67 kilometrów w tym 60.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.02 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Gagar.bikestats.pl

Marzec, 2017

SKS

Niedziela, 26 marca 2017 · dodano: 26.03.2017 | Komentarze 0

SKS ... Po ciężkim tygodniu i sobotnim ognisku na dokładkę, ciężko było mi się ogarnąć. Mimo ambitnych planów, ogarnięcie przyszło dopiero około godziny 14. Pojechałem do Leśnego, a czułem się jakbym wjechał na Śnieżkę. Dojechałem i wróciłem ( powrót z Markiem i Rolandem ), więcej nie ma co pisać.

Kategoria Byle co

Mirowska gehenna

Niedziela, 19 marca 2017 · dodano: 21.03.2017 | Komentarze 0

Kilka dni przed wyjazdem padł pomysł rozruszania forum, a właściwie to forumowych wyjazdowiczów. Pomysł trasy rzuciłem od niechcenia, ale padł na podatny grunt. Wojtek stanowczo zażądał ogłoszenia wyjazdu na CFR, co też niezwłocznie ... uczynił :) Jakoś tak mało entuzjastycznie do zgromadzenia więcej niż +3 wyjazdowiczów nie liczyłem, a tu niespodzianka. Pod skansenem zgromadziła się całkiem spora gromadka i wesoło ruszyliśmy z wiatrem na SE. Piździło nam w plecy tak radośnie, że 50+ na zjazdach i 25 na podjazdach nie sprawiało trudności. Czego się spodziewać na powrocie ? Każdy wiedział, ale starał się, za dużo, o tym nie mówić :)
Przez Małusy, Śmiertny Dąb, Potok, Łutowiec doczłapaliśmy się do Mirowa. Pomarzliśmy pod sklepem i ahoj przygodo .. Kurwa, jak wiało. Przez Mirowski Gościniec (na zjeździe gdzie bez kręcenia leci się ponad 35 kmh, prawie staliśmy w miejscu), Wysoką lelowską, Zaborze pod olsztyński zamek i, w trochę porozdzielanej z różnych przyczyn ekipie do domku. Końcówka trasy pokonana raczej siłą woli :)

Kategoria 100-150

Poraj Zaborze

Niedziela, 12 marca 2017 · dodano: 12.03.2017 | Komentarze 0

Ekipa tęskni za terenem, ja jakoś średnio .... Z uwagi na brak lepszych pomysłów, padło na Olsztyn, przez Poraj, Masłońskie, Zaborze. W sporej części terenem, ale takim w miarę przejezdnym :) W Zaborzu miała być posiadówka w cieplutkim Bławatku. Niestety, okazało się, że bławatek został zlikwidowany. Lipa, tym bardziej, że czas był chwilę przystanąć.Chcąc nie chcą, ruszyliśmy więc, przez Biskupice na spotkanie z Markonem. Chwila oddechu pod zamkiem i przez hutę, całkiem żwawo do domku. Fajny dzień.

Przy sobocie, po robocie

Sobota, 11 marca 2017 · dodano: 12.03.2017 | Komentarze 3

Popołudniowo wieczorny wypad do Leśnego. Jak się okazało, sami na ten pomysł nie wpadliśmy, spotkaliśmy kilkoro znajomych z czego niektórzy z nieograniczoną fantazją. Podziwiam :) Powrót w ciemnościach, niekoniecznie najbardziej komfortowo, bo w leśnym towarzysz elektronik, chciał poprawić działanie latarki i ją zepsuł :)

Leśny ...

Sobota, 4 marca 2017 · dodano: 06.03.2017 | Komentarze 0

Wycieczka z Wojtkiem i Markiem. Nie dali się przekonac na coś "ciut" dalej, więc chcąc nie chcąc zgodziłem się na Leśny. Z uwagi na to, że wiało jak cholera, postanowiliśmy "ułatwić" sobie drogę i pojechaliśmy terenem przez Przeprośną, Małusy i Turów. Nie dość, że pod zajebisty wiatr, to jeszcze mocno w pionie. Nie ukrywam, że odczułem te kilka kilometrów. Posiedzielim trochę, popilim i powrócilim pożarówką. Po drodze wizytacja miejsca biwakowego przy leśniczówce Kręciwilk. Bardzo przyjemnie, blisko, czysto ... Trzeba będzie ochrzcić :)
Chyba muszę dodać nową kategorię do wpisów, wiadomo jaką ... :)