avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gagar z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 25697.67 kilometrów w tym 60.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.02 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Gagar.bikestats.pl

Lipiec, 2017

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:123.33 km

Wisła

Niedziela, 16 lipca 2017 · dodano: 18.07.2017 | Komentarze 0

Miał być weekend na Rysiance, ale pogoda była łaskawa w sobotę się spierdolić, więc trzeba było nadrobić jakąś jednodniówką. Padło na rower, a że byliśmy głodni Gór, padło na jazdę rowerem w Góry :)
Trasa przetestowana i zaproponowana przez Michailla, podjazd pociągiem do Łaz i stamtąd o 5:30 raźno ( bo zimno jak cholera ) w stronę Sławkowa, Trzebini, Andrychowa. Od Zatoru pojawiły się fajne widoczki, pogoda też elegancka, więc humory wycieczkowiczom dopisywały :)
Z uwagi na górski charakter wycieczki, zostały ograniczone do minimum "postoje w lesie", tempo mieliśmy też niezłe, więc przemknęliśmy przez Międzybrodzia wzdłuż zbiorników i koło południa zameldowaliśmy się w Szczyrku. Ludzi dziki tłum, przed nami 400 metrów do góry na Salmopol, więc trzeba coś zjeść. Czas oczekiwania i jakość żarcia odwrotnie proporcjonalna, do ilości klienteli. Straciliśmy tylko czas i pieniądze. Sezon ...
Podjazd na Salmopol, po przepedałowaniu 140 kilometrów, to chyba nie moja liga. Końcówka pokonana z buta terenem. Szybkie bro i zjazd do Wisły na pociąg. Super dzień.

Kategoria 150-200

Nakło Chechło

Niedziela, 9 lipca 2017 · dodano: 10.07.2017 | Komentarze 0

Miało być górskie piechtowanie po Beskidach, ale leistwo zwyciężyło. Michaill zarzucił propozycję wycieczki nad Nakło-Chechło, a że jeszcze tam nie byłem postanowiłem mu potowarzyszyć. Pojechaliśmy przez Boronów, Koszęcin, Kalety ( od Kalet "leśno rajza" wygląda jak szlak rowerowy, a nie torowisko ewentualnie pustynia ). Chwilę spędziliśmy nad jeziorkiem, zupełnie mi nie przypadło do gustu. Ciekawostka to mocno widoczne, szczególnie na wodzie, patrole Policji. Zatrzymywali nawet rowerki wodne do kontroli trzeźwości. Jestem za.
Powrót przez Woźniki, z dość karkołomną przeprawą przez budowę A1. Po deszczu wole sobie tego przejścia nie wyobrażać :)
Dalej już spokojne asfalty przez Rudnik, Nieradę.

Kategoria 100-150

Fabryka + Rajd wzdłuż Liswarty

Sobota, 1 lipca 2017 · dodano: 03.07.2017 | Komentarze 0

Rano obowiązki, później ile fabryka dała do Przystajni na rajd wzdłuż Liswarty. Warto czasem pokręcić na lokalnych imprezach i poznać nowe ścieżki. W Kamińsku uznaliśmy, że dalsza jazda z rajdowiczami nie ma sensu i odbiliśmy przez las w stronę Jeziora, Blachowni do domku. Stówka pykła.