avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gagar z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 25697.67 kilometrów w tym 60.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.02 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Gagar.bikestats.pl

Ostrowy Nad Okszą 1/2016

Poniedziałek, 28 marca 2016 · dodano: 28.03.2016 | Komentarze 2

Miałem jechać w góry, ale zwyczajnie nie chciało mi się wstawać po raz kolejny o 4 rano ( sks :)). Z nieba mi spadła propozycja Wojtka na oryginalny, bo na północ od Częstochowy, wypad do Cielętnik. Już wracając wczoraj z Bobolic myślałem, jak wrócić z Cielętnik przez Leśny ;) Dziś się okazało, że górę nad jazdą ( to się Wojciechu nazywa miętkość ;)), wzięła transmisja meczu Włókniarza. No cóż, niechętnie bo niechętnie ;) ale przystałem na propozycję wypadu do Ostrów nad Okszą. Żeby się przypadkiem nie spóźnić na transmisję, średnią w Ostrowach mieliśmy prawie 25 km/h. Cwaniak się uwalił na lemondce i leciał, a mnie brakowało przełożeń, żeby go dogonić :) W Ostrowach wszystko pozamykane, a my bez isotoników, jakoś tak dziwnie. Powrót, w przeciwieństwie drogi "do", miał być z wiatrem, nie był ... W kontekście najbliższych wypraw i wyjazdów czasem fajnie szybciej ( jak dla mnie ) pocisnąć. Miła wycieczka w miłym towarzystwie.

Kategoria 50-100

voit
| 16:41 wtorek, 29 marca 2016 | linkuj P.S. Ale zdjęcie na avatar to mógłbyś sobie jakieś wrzucić leniuszku ;-)
| 16:08 poniedziałek, 28 marca 2016 | linkuj Dzięki z wspólną wycieczkę,a na lemondkę to się kładłem bo omdlewałem z wysiłku.

P.S. Gdybym wiedział że Włókniarz taki omłot dostanie to byśmy jednak do tych Cielętnik pojechali. Żal było patrzeć.