avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gagar z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 25697.67 kilometrów w tym 60.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.02 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Gagar.bikestats.pl

Walka ze Smutnym Końcem Lisińca

Sobota, 2 kwietnia 2016 · dodano: 02.04.2016 | Komentarze 1

Z racji obowiązków pracowych i zajebistej pogody, stadardowy pedaling w kierunku drugiej stolicy Smutnego Końca Lisińca. Rano lekko chłodnawo, po wyjściu z domu -2, ale za to bezchmurnie i prawie bezwietrznie. "Do" prawie bez historii, za to powrót ... Miałem odwiedzić rezerwat "Modrzewiowa Góra" i Blachownię, ale ostatecznie popędziłem prosto DK43 w kierunku domu. Kolejny raz okazało się, że tzw. kierujący pojazdami oznaczonymi tablicami SKL powinni prowadzić conajwyżej zdrowy tryb życia, a nie kurwa samochody ! Od trzech lat, próbuję sobie wytłumaczyć, że to stereotyp etc ... NIE, kurwa to nie jest częstochowski stereotyp. Oni jeżdżą nie stosując się do jakichkolwiek zasad ruchu drogowego, o zwykłym szacunku dla NIECHRONIONEGO UCZESTNIKA RUCHU DROGOWEGO nie wspomnę. Tylko dziś dwie "ostre" sytuację, w skali wszystkich wyjazdów nie wiem ile ... Obawiam się, że się poprostu przywyczaiłem.