avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gagar z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 25697.67 kilometrów w tym 60.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.02 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Gagar.bikestats.pl

Złoty Potok

Poniedziałek, 4 kwietnia 2016 · dodano: 04.04.2016 | Komentarze 1

Po Krakowie, trzeba było się coś poruszać. Korzystając z wolnego, z oporami, bo z oporami, ale późno jak cholera ruszyłem w kierunku Potoku ... Jeszcze w Częstochowie dołączył Jacek, więc razem pod wiatr popedałowaliśmy w kierunku z góry założonym. Turów, Zrębice, IzoPerła  nad Amerykanem w pełnym słońcu, plażing i powrót :) Nie cierpię ruszać po wypiciu jednego piwa, więc czym prędzej znaleźliśmy polankę aby wypić drugie :)
W międzyczasie uświadomiłem sobie, że "Aleją klonową" nie jechałem conajmnej 7 lat ... Jak ten czas zapierdala. Wróciliśmy z Potoku przez klonową, Zrębice ( przy okazji, ze znaków, dowiedziałem się o kolejnej zmianie przebiegu Szlaku Orlich Gniazd .. my pojechaliśmy ja Pan Bóg przykazał, po staremu ), Sokole, Leśny i przez Skrajnicę do chałupy.
Warunki pogodowe wykorzystane optymalnie ... Krokusów tylko brakło :)