avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gagar z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 25697.67 kilometrów w tym 60.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.02 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Gagar.bikestats.pl

Entliczek Bałtyczek ... Dzień 6

Czwartek, 26 maja 2016 · dodano: 31.05.2016 | Komentarze 1

Z Białogardu pierwotny plan przewidywał jazdę bezpośrednio na północ w stronę Sarbinowa ... Na szczęście, bywalec tamtych rejonów, czyli nasz pechowiec, wymyślił wariant z Kołobrzegiem i dalej wzdłuż wybrzeża przez Sianożęty, Sarbinowo, Chłopy, do Mielna. I to była fantastyczna decyzja. O ile sam Kołobrzeg ... jak to Kołobrzeg, szwabstwo, dzikie tłumy, drogo i do dupy. O tyle ścieżka na wschód, bajka. Lecieliśmy sobie luźno, ciesząc oczęta widokami. Po drodzę zapadła decyzja, że nie ciśniemy na maxa do nocy, tylko szukamy kwaterki o normalnej godzinie, co by jeszcze Plażę zahaczyć. Padło na Mielenko. Zimno było okrutnie, więc zarzuciliśmy na siebie co się da i taszcząc browary, martini ( a kto bogatemu zabroni ;)), parawan i niezbędny młotek udaliśmy się na plażę. Wyglądało to, jak symboliczne zakończenie wyprawy, zakończenie wspaniałego tygodnia ... ale jeszcze trochę się musieliśmy ze sobą pomęczyć :)