avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gagar z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 25697.67 kilometrów w tym 60.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.02 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Gagar.bikestats.pl

Rymanów-Biecz

Piątek, 16 czerwca 2017 · dodano: 27.06.2017 | Komentarze 0

Ostatni etap zmodyfikowany z uwagi na fatalne prognozy pogody. Padło z Biecz z uwagi na nocleg i dystans dający szansę zdążyć przed nadciągającą ku nam z zachodu ścianę wody. Ruszyliśmy z wiatrem przez Krosno, Jasło, w Jaśle odnajdując "restaurację" z epickim żarciem ! Elite na Towarowej, absolutny top w Polsce !
Ledwo, bo ledwo, ruszyliśmy w stronę Biecza. Krajówką, jak wiadomo nie jest najprzyjemniej, ale jest poprowadzona tak, żeby uniknąć przeszkód terenowych nawet kosztem nadłożenia kilu kilometrów. My postanowiliśmy skrócić sobie drogę, a jak wiadomo skróty to nie zawsze najfajniejsze pomysły. Asfalt był ...
Miało nas zlać kilka razy w czasie tej wyprawy, a pokropiło choć solidnie to tylko na ostatnich 10 kilometrach. W sumie łaskawie :)
W Bieczu była Biedronka :) Ostatni PTSM i żegnaj przygodo.