avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gagar z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 25697.67 kilometrów w tym 60.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.02 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Gagar.bikestats.pl

Wisła

Niedziela, 16 lipca 2017 · dodano: 18.07.2017 | Komentarze 0

Miał być weekend na Rysiance, ale pogoda była łaskawa w sobotę się spierdolić, więc trzeba było nadrobić jakąś jednodniówką. Padło na rower, a że byliśmy głodni Gór, padło na jazdę rowerem w Góry :)
Trasa przetestowana i zaproponowana przez Michailla, podjazd pociągiem do Łaz i stamtąd o 5:30 raźno ( bo zimno jak cholera ) w stronę Sławkowa, Trzebini, Andrychowa. Od Zatoru pojawiły się fajne widoczki, pogoda też elegancka, więc humory wycieczkowiczom dopisywały :)
Z uwagi na górski charakter wycieczki, zostały ograniczone do minimum "postoje w lesie", tempo mieliśmy też niezłe, więc przemknęliśmy przez Międzybrodzia wzdłuż zbiorników i koło południa zameldowaliśmy się w Szczyrku. Ludzi dziki tłum, przed nami 400 metrów do góry na Salmopol, więc trzeba coś zjeść. Czas oczekiwania i jakość żarcia odwrotnie proporcjonalna, do ilości klienteli. Straciliśmy tylko czas i pieniądze. Sezon ...
Podjazd na Salmopol, po przepedałowaniu 140 kilometrów, to chyba nie moja liga. Końcówka pokonana z buta terenem. Szybkie bro i zjazd do Wisły na pociąg. Super dzień.