avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gagar z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 25697.67 kilometrów w tym 60.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.02 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Gagar.bikestats.pl

Trochę nowego

Piątek, 17 kwietnia 2020 · dodano: 17.04.2020 | Komentarze 1

W towarzystwie, niestety szosowca. Mstów, Garnek, Przyrów, Bystrzanowice, Gorzków, Potok, Zrębice, Olsztyn, home. Jak komuś się wydaje, że psiarnia się uspokoiła, to mu się tylko wydaje. Na jakimś końcu świata za Przyrowem zostaliśmy spektakularnie zatrzymani, poinformowani że "rekreacyjnie nie wolno, ale zostaniemy pouczeni" ( okoliczności dla obserwatora były takie, jakby mieli nas tam za chwilę rozstrzelać. Droga zablokowana, trzech szeryfów i my skromne żuczki. Kabaret :)). Koniec przedstawienia, okazało się że poszukiwany nie jestem, można łaskawie jechać dalej ( tzn. wracać do miejsca zamieszkania ). Przygód koniec, powrót z wiatrem w ryj, wreszcie jakiś przyzwoity dystans.