avatar Ten blog rowerowy prowadzi Gagar z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 25697.67 kilometrów w tym 60.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 21.02 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Gagar.bikestats.pl

Bory Tucholskie/Kaszuby Dzień 3.

Środa, 11 lipca 2012 · dodano: 22.08.2012 | Komentarze 0

Miało być pięknie, wyszło jak ... czasami wychodzi.
Ta mała hekatomba pogodowa z dnia wcześniejszego nic dobrego nie zwiastowała. Zresztą mieszkańcy Borów Tucholskich się o tym bardzo nieprzyjemnie przekonali dwa dni później. Dotelepałem się ze dwadzieścia km do Kościerzyny i niestety na tyle sprzyjająca aura mi pozwoliła. Jako że, nie jestem zwolennikiem jazdy w ulewie, szczególnie że nie widziałem kompletnie żadnych szans na poprawę, etap rowerowy zakończyłem. Ze Stężycy, Wieżycy i reszty zrezygnowałem. Może za rok.

Kilka fot w Skansenie Kolejowym. Pociąg na Hel,( z przygodami zresztą ), i do Częstochowy z jeszcze większymi, ale to inna bajka.

Szału nie było, bo być nie mogło. Ważne, że chociaż człowiek wyjechał z tego smutnego miasta na kilka dni. Powiedzmy, że traktuje to jako rekonesans hehe :)